Cure, dalról dalra

2024. április 24. 10:13 - levendula legenda

Friday I’m in Love

The Cure: Wish

Nem kellett sokat várnom rád, alig negyed órát, mégis ideges voltam. Nem tudtam, hogy miért, negyed óra, az semmi, sőt, igazából vártam volna rád bármennyit máskor, de azon a napon feszült voltam nagyon. A feszültséget az okozta, hogy előtte való nap késő éjjel küldtél egy emailt, azt írtad benne, hogy nagyon jó a buli, már sok pohár bor lepörgött, s hogy nagyon hiányzom. Ez zavart meg, ez a nagyon hiányzom, mert előtte soha nem mondtál ilyet, sőt, semmi komolyat, beszélgettünk mindenféléről, tettünk mindenfélét, de komolyság soha nem volt ezekben. Megjöttél aztán, s mielőtt bármit kérdeztem volna, azt mondtad, hogy ne haragudjak, olajszagod van, sütöttél, sokat, sokáig, ezért hát. De nyugi, csak a ruhám olajszagú, tetted hozzá nevetve, s ezzel el is zavartál mindent, minden komolyságot, minden kérdést, ami bennem volt, teljesen elzavartad, s sokáig, nagyon sokáig nem is jött vissza ebből semmi. 

Videó: dalszöveges, koncertes, hivatalos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr6418388687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása