Cure, dalról dalra

2024. április 24. 10:06 - levendula legenda

Apart

The Cure: Wish

Másszunk be a kerítésen, mondtam azonnal, amikor odaértünk ahhoz a kosárpályához, amely egyfelől a semmiből bukkant fel, hiszen egyáltalán nem figyeltük, hogy merre kanyargunk azon az éjszakán, másfelől meg semmi meglepetés nem volt benne, játszottam itt sokat, vizsgaidőszakokban különösen, amikor már véget ért a suli az általánosba járóknak, szabad volt a pálya egész nap, nem rohangáltak rajta tizenpárévesek. Nem kellett győzködnöm téged, másztál azonnal, a rövid szoknyád felhúzva, ne less, mondtad a kerítés tetején, nem lesek, csak segítek, mondtam, lesés közben. És most, kérdezted, a pálya szélén állva. Menjünk az egyik gyűrűhöz, mondtam, játsszunk árnyékkosárlabdát. Az meg mi, kérdezted. Úgy teszünk, mintha lenne labdánk, dobócsel, pattogtatás, ziccer, ilyesmi. Nem kellett győzködnöm téged, azonnal játszani kezdtél. Te támadtál, én védekeztem, aztán fordítva, s ez ment hosszú percekig. Kiegyezünk döntetlenben, kérdezted aztán. Persze, de álljunk egy pillanatra a gyűrű alá. Az lesz a mi fagyöngyünk, kérdezted. Olyasmi, mondtam, s magamhoz húztalak. 

Videó: dalszöveges, koncertes

Címkék: wish apart
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr6518388671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása