Cure, dalról dalra

2024. április 22. 12:08 - levendula legenda

The Weedy Burton

The Cure: Three Imaginary Boys

Már az utcán összevesztünk, nem nagyon, de nem is kicsit, nem volt még fejhez vágott mondatfüzér, de volt nagy hallgatás, meg elharapott szó, meg felemelt hang. Úgyhogy amikor a kapuhoz értünk, s beütötted a kódot, be sem akartam menni, köszöntem volna el ott, azonnal. Aztán nem köszöntem, szótlanul elindultam mögötted a legfelső szintre, ahol laktál a barátaiddal. Itthon vannak a többiek, most ne gyere be, mondtad az elsőn, én meg dörmögtem valamit. Most engem nézel, ahogy megyek előtted a lépcsőn, kérdezted a másodikon, felkuncogtam erre, túl jól ismersz, mondtam. Leülünk egy kicsit a kanapéra, kérdezted a harmadikon, persze, válaszoltam, le is huppantunk, ezért volt ott az a közepesen elhasznált kanapé az ajtó előtt, hogy meg lehessen egyet megpihenni, erre gondoltam, aztan meg arra, hogy akár át is ölelhetnélek, ha már kanapézunk. Nem ellenkeztél akkor, s nem ellenkeztél egy kicsit később sem, amikor azt mondtam, hogy legyünk kicsit halkabbak, vagy legalább zárjuk be a bejárati ajtót kívülről, s hagyjuk benn a kulcsot, mert nagyon nem lenne jó, ha pont most jönne ki az egyik lakótársad.

Videó: koncertes

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr918387275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása