Cure, dalról dalra

2024. március 16. 06:52 - levendula legenda

Push

The Cure: The Head on the Door

Erről a koncertről szólt vagy tizenöt levelünk, erre készültünk azóta, hogy megjelent az első plakát a városban. Én tudtam, hogy megyek, nálad volt egy kis hezitálás, na, nem a te részedről, te jönni akartál, de édesanyád keresztbevert, féltette a lányát a tömegtől. Én nyugtattam, te nyugtattad, s végül az utolsó pillanatban meglett a rábólintás. Aztán amikor ott álltunk a sportcsarnok előtt, a szemerkélő esőben, s csak jöttek, jöttek az emberek, hirtelen már nem is volt olyan légből kapott a féltése. Amikor bejutottunk, azonnal előrementünk, ez már bejött egyszer, az első közös balatoni koncertünkön ugyanígy előrementünk, s ott, a tömegben találtunk végérvényesen egymásra. Csak azzal nem számoltunk, hogy a Balcsin a koncerten lehettek legfeljebb ezerötszázan, most meg itt van tizenötezer ember, s bár nem akar mindenki előremenni, azért az első sorok mégis heringérzést hoztak. Egymást nyugtattuk, öleltük, szorítottuk, de amikor elindult az első dal, s elindult a tömeg is, jobbra, balra, előre, hátra, akkor összeroppantál. Nem kezdtél el sírni, csak sápadtan hajtogattad, hogy menjünk ki, menjünk ki. Ki is mentünk azonnal, vagyis hát nem ki, csak hátra, ahol a békésen álldogálók voltak. Ott tört ki belőled a zokogás, én nyugtattalak, és azt kérdeztem, hogy megsérültél-e. Amikor végre alábbhagytak a könnyek, azt mondtad, hogy nem történt semmi, nem léptek rád, nem könyököltek beléd, csak azért zokogsz, mert tudod, hogy ez nekem mennyire fontos, s most te elrontottad az egészet. Elmosolyodtam, szerencsére a sötétben ezt nem láttad, majd magamhoz húzva téged csak annyit mondtam: nem a koncert a fontos, hanem az, hogy együtt vagyunk itt. S lehetne bármilyen koncert, sőt, koncert sem kell, semmi nem kell, csak te kellesz, hogy együtt vagyunk, hogy együtt legyünk. Megint zokogni kezdtél, nem értettem, hogy most mi van. Amikor végre alábbhagytak a könnyek, azt mondtad, hogy ennél szebbet még senki nem mondott neked. Végül kintről néztük a koncertet - amelyről már egyetlen dalt sem tudok felidézni.

Videó: dalszöveges, koncertes

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr5618355249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása