Cure, dalról dalra

2024. február 29. 10:53 - levendula legenda

Icing Sugar

The Cure: Kiss me, kiss me, kiss me

És találkoztunk, bemutattak minket egymásnak, majd elsodródtunk, messze, messze, de összevillantunk még néhányszor, s amikor villantunk, akkor mosolyogtunk is. Másnap ismerősnek jelöltél, én azonnal visszaigazoltalak, te dobtál egy like-ot egy régi profilképemre, én dobtam egyet egy te régidre, másnap dobtál egyet egy még régebbimre, én dobtam egyet egy még régebbidre. Aztán követni szerettelek volna, te engedted, majd te szerettél volna követni, engedtem. Aztán kedvelted egy régi, többéves képemet, én kedveltem egy többéves képedet. Aztán hatóránként kedvelted egy régi képemet, olyat, amin csak én vagyok, én hatóránként kedveltem egy régi képedet, olyat, amin csak te vagy. Aztán nem kedveltél, én meg vártam, vártam, vártam, s végül megkérdeztem, chatben, hogy az tényleg tetoválás-e, te azonnal válaszoltál - s tudtam, azonnal tudtam, azonnal éreztem, hogy indul, most, rögtön, teljes erőből az, amiről azt hittem, már csak bujdokol valahol, s hogy kellesz, most, rögtön, teljes erőből.

Videó: dalszöveges

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr5918342411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása