Cure, dalról dalra

2024. február 28. 10:05 - levendula legenda

All I Want

The Cure: Kiss me, kiss me, kiss me

Halló, szia, hát máris megérkeztél? Helló, igen, kicsit előbb ért be a vonat. Te hol vagy? A villamoson, feléd tartok éppen, azt hittem, még van negyed órám. Oké, átmegyek akkor a megállóba. Á, inkább ülj be valahová, még legalább tíz perc, míg odaérek, ne fagyoskodj. Nem fázom egyáltalán. Jó, de akkor is beülhetnél, ehetnénk valamit. Miért, te éhes vagy? Nem, nem vagyok, csak, gondoltam, beszélgethetnénk még kicsit. Fogunk beszélgetni is, csak szerintem előbb menjünk fel a lakásba. Oké, de akkor legalább egy ábécébe ugorjunk be, vegyünk enni- meg innivalót. Nem kell beugrani sehova, majd rendelünk pizzát, ha már ott vagyunk, negyven perc, míg kihozzák, az úgy pont jó lesz. Pont jó. Ez jó. Hol is vagy most? Még négy megálló. Figyelj, szállj akkor le, éppen itt a feléd menő, felugrottam rá, az első kocsiban vagyok, majd integetek, szállj erre vissza. Így gyorsabban ott leszünk. Jó lesz így? Igen, nagyon jó lesz. Majd meglátod, milyen jó.

Videó: dalszöveges, koncertes

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr1218341499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása