Cure, dalról dalra

2024. április 12. 11:09 - levendula legenda

The Funeral Party

The Cure: Faith

Behuppantál mellém, s rögtön beszélni kezdtél. Hogy ne haragudjak, hogy nem ott vártál, ahol megbeszéltük, de jött valaki, beszélgetni akart veled, te meg nem akartál, elköszöntél gyorsan, arrébbmentél, de így meg pont nem vettelek észre, elmentem melletted. Te láttál, integettél, de mindegy, a lényeg, hogy itt vagy. S hogy most már melegben vagy. A kezedért nyúltam, hideg volt nagyon, szorítottam, melegítettem. Aztán volt egy pillanat, amikor elbizonytalanodtam, hogy jól értettem-e a korábbiakat, mert hirtelen kihúztad a kezed, s a kabátoddal kezdtél babrálni. Azt hittem, elköszönsz azonnal, megbántódtál talán, de nem ez történt, a kabát ot kifelé gomboltad még jobban, ahogy rádnézted, felkuncogtál, s azt mondtad, talán a te kezedet is melegíteni kellene, azt meg itt lehet a legjobban, a kabátom alatt.

Videó: dalszöveges, koncertes

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr9018378233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása