Cure, dalról dalra

2024. április 12. 11:16 - levendula legenda

Other Voices

The Cure: Faith

És azt mondtad, hogy millió meg egy dolgod van, de akkor is találkozzunk, mert minden dolognál fontosabb, hogy valaki végre magához szorítson, s ez az egy mondat elég volt ahhoz, hogy menjek hozzád. Örültél, örültem, örültünk, de a millió meg egy elől mégsem menekülhettél el teljesen, láttam rajtad, hogy feszült vagy, nagyon feszült, úgyhogy nem is kérdeztem semmit, nem is kérdeztél semmit, a ki- és megbeszélnivalókat tegyük át más napokra, most csak annyi legyen, hogy nem mész sehova el, csak mindig itt leszel mellettem, ennyit mondtál, s így is lett, ültünk a fotelban, a kanapén, és tényleg nem nagyon beszéltünk. Akkor sem beszélgettünk, amikor mennem kellett, csak véletlenül, tényleg úgy, a konyhaasztalnál öleltelek át, s te nekitámaszkodtál, nem mondtál semmit, de mégis tudtam, hogy ez nem csak ölelés lesz, nem is az lett, nagyon nem, s amikor végül szétrebbentünk, akkor csak annyit mondtál, hogy én tudom, mit érzek, de azt nem tudom, hogy te mit. Kétoldalas ez, kérdezted. Kétoldalas, válaszoltam.

Videó: dalszöveges, koncertes, hivatalos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr9418378245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása