Cure, dalról dalra

2024. április 12. 11:17 - levendula legenda

Doubt

The Cure: Faith

Cseréljünk nyakláncot, mondtad, s már kezdted is lecsatolni a sajátod. Amúgy nagyon szép lánc volt, régóta figyeltem, azelőtt is, hogy egészen közelről, úgy egy centiről figyelhettem volna, ezüst, fakereszt, de a keresztet szintén ezüst keretezte. Elvarázsolt egészen, nagyon jól állt neked, féltem is, hogy rajtam nem lesz-e idegen, de nem volt az, este, a tükör előtt néztem meg jobban, teljesen stimmelt nekem is. Az enyémmel sem volt gond, stimmelt hozzád, bár neked minden stimmelt volna, szép voltál nagyon, a nyakláncban is, anélkül is. S szép maradtál azután is, hogy néhány hét múlva visszacseréltük a láncokat, ugyanolyan szép, te hezitálás nélkül visszavetted a régi láncod, én viszont soha többet nem vettem fel azt, amit te hordtál abban a másfél hónapban.

Videó: dalszöveges, koncertes

Címkék: faith doubt
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr3118378251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása