Cure, dalról dalra

2023. november 07. 15:54 - levendula legenda

Disintegration

The Cure: Disintegration

A kijáratnál ellenőrök dolgoznak, mondta a géphang, és mi azzal a lendülettel szálltunk is vissza a metróba, nem olyan nagy a Blaha és az Astoria közötti távolság, simán sétálunk egyet, az idő is jó, busz is jöhet. Nem jött (márhogy azonnal nem - várni a buszmegállóban totálisan értelmetlen időtöltésnek tűnt), sétáltunk. Aztán egyszer csak egy kapualj közeledett, nem meglepetésszerűen, de mégis csak váratlanul - nem jártam már erre hat éve, nem véletlenül. Figyelj csak, mondtam Zs.-nek, itt lakott az a lány, akiről olyan sokat meséltem. Sok búcsút látott ez a kapualj, mutattam jobbra, ám már nem a kapualj volt ott, hanem te, de olyan természetesen, mintha egész álló nap erre a pillanatra várt volna. Elhallgattam, te mosolyogtál, Zs. meg értetlenkedett, most mi van, kérdezte. Egy közepesen kínos pillanat van, válaszoltam, hát, ő lenne ő, ez itt pedig Zs., csak hogy gyorsan lezavarjuk a bemutatást. És most, kérdeztem aztán. Most az jön, hogy elkéred a telefonszámomat, és azt mondod, hogy örülök, hogy találkoztunk, valamikor összefuthatnánk, suttogtad, nem is annyira halkan, de még mindig mosolyogva. Akkor minden elfelejtve, kérdeztem. Persze, majdnem minden - s neked az a feladatod, hogy egy könnyű vacsorával eltüntesd a majdnemet a mondatból. Hogy csak a szépre emlékezzem, mondtad határozottan. Bizonytalankodtam: lehet ilyen? Hogyne lehetne, mondtad, csak jó hosszú legyen a vacsora.

Videó: dalszöveges, koncertes

Címkék: disintegration
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eznekemerrolszol.blog.hu/api/trackback/id/tr8218253335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Cure, dalról dalra
süti beállítások módosítása